Friday, August 28, 2009

Siri Bercakap Dengan Dinding.

Macam celaka.

Aku dah pesan berapa kali dah. Tak dibuat juga. Nak tunggu aku mengamuk macam king kong ke baru kau nak buat? Orang cakap elok-elok tak mau dengar. Takkan nak kena berkasar? Nanti aku cuka kau pun cuka. Dalam satu hari tu agaknya, apa lah yang sibuk sangat sampai dah dekat setahun benda ni tak di buat-buat? Benda kecil pun susah sangat ke nak kasi settle. Yang part kena bayarnya kau keluar lah duit kau. Sendiri pakai sendiri bayar lah.

Tapi betullah apa orang kata, teman gelak senang dicari, teman sedih entah ke mana. Berat sangat ke kerja yang aku suruh. Kalau tak libatkan aku tak apa. Ni aku rasa sudahnya aku juga yang kena buat sendiri. Nak settle hutang pun karang silap haribulan duit aku juga. Kau betul buat aku kurang pahala puasa hari ni. Hati aku dah cukup panas ni.

Sorang-sorang tak boleh harap.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.